Zwarte kanten mantilla, half-rond
Black lace Chapel Veil, semi-circular
Schwarzer Schleier aus Spitze

Mantilla model B-1
De machinale kant is afkomstig uit Frankrijk, de sluier zelf wordt met de hand in Nederland vervaardigd. Voor meer informatie, zie onze homepage:

http://olvmantilla.blogspot.nl/p/zwarte-mantillas.html


Voor verdere vragen, stuurt u een E-MAIL.
 

** ✉ Verzendkosten binnen Nederland (o.b.v. één sluier) €2,00
*** porto costs in Europe (with the weight of one veil) €3,00















6 opmerkingen:

  1. Ik zou graag 3 zwarte mantilla's kopen. Hoe bevestige je ze op het hoofd?

    Groet Jorine van Beek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vindt u het goed dat ik een vermelding maak op mijn blog?

    Het is gewoon een verlies voor de Kerk om de Mantilla te zien verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn deze sluiers nog steeds te koop? En mag ik ook vragen naar de levertijd als ik er ongeveer 15 nodig heb?

    Hartelijk groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede middag zijn deze manillas nog steeds te koop ? En graag de projs

    BeantwoordenVerwijderen